Webbplatsen använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?
Google translate
Översätt sida
Använd Google Translate för att översätta webbplatsen. Hjalmar Strömerskolan tar inget ansvar för att översättningen blir korrekt.
| Press
Vår målsättning är att Hjalmar Strömerskolans verksamhet ska ha god kvalitet och gott bemötande. Dina synpunkter är viktiga för att vi ska få veta vad du tycker och för att vi ska kunna rätta till brister.
Vår målsättning är att Hjalmar Strömerskolans verksamhet ska ha god kvalitet och gott bemötande. Dina synpunkter och din hjälp är viktig för att vi ska få veta vad du tycker och för att vi ska kunna förbättra vår verksamhet. Vi vill därför gärna att du delar med dig av dina synpunkter, både positiva och negativa.
Du kan lämna ditt förslag, beröm eller klagomål via webbformulär, blankett, mejl, telefonsamtal eller muntligt vid ett besök.
Om du har förslag, beröm och klagomål som du vill framföra ska du i första hand vända dig till den som är närmast berörd i verksamheten, det kan vara en lärare, mentor, coach eller annan personal på skolan. Det ska du göra så snart som möjligt efter att anledningen till förslaget, beröm och/eller klagomål har uppstått.
Om du tycker att du inte fått hjälp eller svar, eller att åtgärder inte har vidtagits efter din kontakt i steg 1 ska du lämna synpunkter till skolans rektor. Om dina synpunkter eller klagomål gäller verksamheten i stort på skolan ska du också vända dig till rektor. Det gör du lättast genom att fylla i webbformuläret nedan.
Om du hellre vill använda en pappersblankett kan du skriva ut den här bredvid.
Om du fortfarande tycker att du inte fått hjälp eller svar, eller att åtgärder inte har vidtagits efter din kontakt i steg 2 kan du lämna in synpunkter till huvudmannen vid Framtids- och utvecklingsförvaltningen. Det gör du lättast genom att fylla i webbformuläret nedan.
Om du hellre vill använda en pappersblankett kan du skriva ut den här bredvid.
Hantering av ärende
Vårt mål är att kunna tillmötesgå synpunkter omgående. Vår målsättning är att inom två veckor ge besked och förslag till åtgärd till den person som lämnat synpunkten, under förutsättning att anmälaren lämnat kontaktuppgifter.
Efter att du har lämnat feedback startar vår utredning och du kommer löpande få information om ärendets gång. Du kommer få information om:
Du har också möjlighet att lämna ytterligare synpunkter löpande och efter att åtgärd är genomförd.
Allmän handling
Synpunkter som registreras blir en allmän handling och omfattas av offentlighetsprincipen.
Blanketten kan du lämna på följande sätt
Hjalmar Strömerskolan
Box 520
833 24 Strömsund
Kontakta kommunen
0670-161 00 (växel)
Kontakta gärna
Senast ändrad/granskad: